Laatulupaus

Tarjottavat liikennepalvelut

Vaasan Paikallisliikenne Oy tarjoaa linja-autoliikenteen aikataulunmukaisia reittipalveluja Vaasassa.

Arvomme ovat: turvallisuus, luetettavuus, ystävällisyys, toiminnan edistyksellisyys ja aktiivinen kehittäminen sekä luonnollisesti myös menestyksellisyys ja taloudellinen kannattavuus.

Linja-liikennepalvelut

Tarjoamme linjaliikennettä Vaasan alueella.
Reittiverkostomme on kuvattu tarkemmin Linjastokartta

Tiedottaminen

Reiteistä, aikatauluista ja mahdollisista muutoksista tiedotamme aikataulujulkaisussamme sekä nettisivuillamme Talviaikataulut 2015-2016. Sivuilta löytyvät yksityiskohtaiset tiedot aikatauluistamme ja reiteistämme sekä mahdolliset poikkeavat ajopäivät. Olemme keskittäneet liikenteen muutokset koulujen kesäloman alkuun ja loppuun.

Matkaliput

Käytössä on kertamaksun lisäksi useita erilaisia alennuslipputuotteita. Lipputuotteista löytyy ajantasaista tietoa nettisivuiltamme, Liput. Käytössämme on myös Matkahuollon lipputuotteet.

Osaava henkilökunta

Kuljettajamme ovat kokeneita asiakaspalvelijoita, joista useat ovat kielitaitoisia.

Koulutamme henkilökuntaamme säännöllisesti. Kaikki kuljettajamme ovat saaneet taloudellisen ja ympäristöystävällisen ajotavan koulutuksen. Korjaamo - ja huoltohenkilökuntamme perehdytetään uusiutuvaan kalustoon ja he noudattavat työtavoissaan ympäristövastuullisuutta. Linja-automme myös pestään ja siivotaan ympäristö huomioiden.

Päivittäistä tietoa henkilökuntamme saa normaalissa päivittäisessä kanssakäymisessä toisten kuljettajien, esimiesten ja johdon kesken. Sen lisäksi koko henkilökunnalle jaetaan kuukauden välein erillinen henkilökuntatiedote. Kiireellistä tiedottamista vaativat asiat henkilökunta voi lukea välittömästi sitä varten ylläpidettävältä henkilökunnan info - taululta.

Bussimme

Käytössänne on 25 matala-lattiaista bussia paikkamäärältään 17 - 99 paikkaa. Osassa autoistamme on ilmastointi.

Asiakastyytyväisyys ja palautteet

Asiakastyytyväisyys on yksi tärkeimmistä arvoistamme.

Asiakastyytyväisyyttä mitataan satunnaisesti busseissa suoritetuin asiakaskyselyin. Nettisivuillamme olevan palautelomakkeen ja asiakaspalautteiden kautta toivomme saavamme tärkeää tietoa toimintamme laadusta.

Käsittelemme kaiken saamamme asiakaspalautteen viipymättä ja vastaamme niihin palautteisiin, joissa on lähettäjän yhteystiedot. Palaute on meille arvokas työväline palveluiden kehittämisessä.

Mahdolliset korjausta vaativat toimenpiteet tehdään välittömästi.

Korvaamme asiakkaalle virheellisestä tai puutteellisesta toiminnastamme aiheutuvan välittömän haitan. Hinnan palautuksista ja vahingonkorvauksista neuvotellaan aina tapauskohtaisesti.

Mahdollisista asiakaspalvelun epäkohdista toivomme saavamme palautteen mahdollisimman nopeasti, sillä se auttaa asian selvitystä.

Asiakas on toimintamme kehittäjä - haluamme, että viihdytte busseissamme.